ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

اذهب الى الأسفل

default ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 5:03 pm


* عندما ترى الزفة الدمياطي الأزلية " وبسم الله الرحمن الرحيم و هنبدأ الليلة "
*عندما "يبخر" العريس والعروسة بعضهم .

*عندما تجد النساء "ينمون" على العروسة قائلين عبارات مثل "أنا عارفة ياختي أخدها على أيه " او " فستانها بيئة قوي ".

*عندما تكون أغنية هشام عباس "أسماء الله الحسنى " هي أول شئ تسمعه عند الدخول للقاعة .

* عندما " يزوم " المصور على الشبكة و كأنها قلادة التايتانك الماسية ..و تجد المدعوين " هيموتواو يتفرجوا عليها

*عندما يرقص العروسان رقصتهما الأولى _الرومانسية_ وكل البشر بيصوروهم بكاميرا الموبيل قائلين " يا ترى بيقولها أيه ؟"

*عندما تسمع أغنية "هتجوز " لسعد الصغير .

*عندما تأتي أم العريس كل نصف ساعة و تمسح عرقه قائله " يابني مش كدة , متهدش نفسك ".

*عنما تسمع السؤال السرمدي "هو البوفيه هيبدأ إمتى … الواحد جاع " .

*عندما يعرض الفيلم التسجيلي البوفيه وما يحتويه من لحوم و فراخ وأور و ديوك رومي.

*عندما تسمع" بس الأكل مكنش قد كده" بعد تناول الطعام مباشرة . وعلى رأي المثل " بعد ما أكل و إتكى قال رحته مستكة ".

* عندما تقول أم العروسة للعريس " خلى بالك منها " فيجيب "دي في عنيا يا طنط ".

*عندما تنطلق الزفة مسببة الإزعاج لخلق الله و بييب بييب بييب بييب بييب
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 5:21 pm

ههههههههههههههههههه

باين عليكي يا دكتوره غاويه افراح كتير
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 5:25 pm

لا بالعكس يا احمد انا بكره الافراح اللى بالشكل ده بترفعلى الضغط
بس الواحد بيبقى مجبر انه يروح
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 5:28 pm

طب اولي علي حل

الاسبوع الجاي معزوم علي 3 افراح لصحابي اعمل ايه
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 5:32 pm

ماشاء الله مبروك
ثلاثة مرة واحدة
لا انت معاك ربنا بقى
خد معاك قطن سد بيه ودانك
ولا انت بقى من اصحاب العريس اه هترقص بقى طول الليل وتهيص
ابقى خللنا حنه من التورتة
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 5:43 pm

المشكله انا الدنيا حر

وكله كده بيقي جنب بعضه وزهق

والبنات مش بيريحوا نفسهم وغلاسه يعني
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 5:47 pm

البنات بيغلسوا عليك ليه يعنى
عمرو دياب حضر الفرح
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 5:49 pm

لاء يا نانسي

مش قصدي افهمها ازاي دي
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 5:52 pm

ههههههههههههههه
تفهمنى ايه يا عمرو
اقلك البس نظارة سودة عشان المعجبات
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 5:59 pm

بقولك رايح فرح مش حفله تنكريه

وبعدين انتوا كتير اوي وفي كل مكان

هو دا قصدي يا نانسي
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 6:02 pm

طب انت ايه مشكلتك مع البنات يعنى
بتكره البنات ولا ايه
قال كتير وفى كل مكان
ما انتم بردو كتير وفى كل مكان
شكلك يا حمادة معقد
تعالالى العيادة مرة افك عقدك
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 6:10 pm

ههههههههههههههههههههه

انتي كده هتخليني اموت من الضحك

معقد وكمان عياده حرام عليكي

بص شوفي شعر راسك قد ايه انا مشيت مع بنات اكتر منه
بس الحمد لله ربنا تاب عليه
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 6:14 pm

مش عارفة حاسة انك بتفشر شوية ووسعت منك كمان
بس الحمدلله ان ربنا تاب عليك
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف h.NoUR في 2008-08-07, 6:18 pm

هههههههههههههههه
تسلم ايدك سارة
والاسبوع القادم ليكي عندى مريض تعالجيه
من ألم فى ودانه

_________________
اللهم أنصر المستضعفين في غزة يا ذا الجلال والعزة
avatar
h.NoUR
المـديـر العـــام

ذكر
عدد الرسائل : 2880
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 07/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://chumloving.lolbb.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 6:30 pm

مشكور يا حسن على المرور
وهستنى المريض
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 6:36 pm

ماشي يا دكتوره انتي والتمرجي

خدوا بالكم من نفسكم علشان الامراض معديه اليومين دول
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف h.NoUR في 2008-08-07, 7:00 pm

ليس على المريض حرجا
روح يابا شوفلك مريضه اعمل لها فرح Idea

_________________
اللهم أنصر المستضعفين في غزة يا ذا الجلال والعزة
avatar
h.NoUR
المـديـر العـــام

ذكر
عدد الرسائل : 2880
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 07/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://chumloving.lolbb.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 7:05 pm

العنبر نقصله 2 ويكمل
اعتقد مفيش مشكله خلاص لقيتهم
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف h.NoUR في 2008-08-07, 7:12 pm

rabbit

_________________
اللهم أنصر المستضعفين في غزة يا ذا الجلال والعزة
avatar
h.NoUR
المـديـر العـــام

ذكر
عدد الرسائل : 2880
العمر : 32
تاريخ التسجيل : 07/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://chumloving.lolbb.com

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-07, 7:13 pm

هههههههههههههههههه
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف a.tawela في 2008-08-07, 7:15 pm

هههههههههههه

مش يقول لقيتهم
avatar
a.tawela
مراقب عام

ذكر
عدد الرسائل : 1342
العمر : 38
تاريخ التسجيل : 08/05/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف heba في 2008-08-08, 10:47 am

ربنا يشفيهم دا انتي هيجيليك زباين بالهبل ربنا يأويكي
تسلمي ياسوسو علي الفرح اللي يجنن ده ان شاء الله نعزميك في واحد زيه قريب علشان تاخذي المعازيم معاكي هههههههههه

heba
مشرفة
مشرفة

انثى
عدد الرسائل : 461
العمر : 30
تاريخ التسجيل : 16/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-08, 6:10 pm

تسلمى يا هبه عالمرور
ومستينين الزباين
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف فراشة الأحلام في 2008-08-13, 7:23 am

هههههههههههه
قلبنا الفرح عياده

تسلمى سوسو
avatar
فراشة الأحلام
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 932
العمر : 27
تاريخ التسجيل : 10/06/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

default رد: ازاى تعرف انك معزوم فى فرح مصرى !!!!!!!!!

مُساهمة من طرف دكتورة سارة في 2008-08-13, 4:35 pm

تسلمى يا فراشة عالمرور
avatar
دكتورة سارة
شخصية هامة
شخصية هامة

انثى
عدد الرسائل : 508
العمر : 31
تاريخ التسجيل : 17/07/2008

معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

الرجوع الى أعلى الصفحة


 
صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى